Monday, January 3, 2011

en. bulan syiomm saya..

lalalalalaaaa...mimpi indah di tengah hari..tapi jika berlaku betul2..dosa yang ter'indah' aku dapat..confirm!

td aku cerita kat dia, ttg mimpi 'indah' ini..dia hanya senyum, sambil bertanya..mahu ker? seperti biasa aku hanya menjawab soalan itu dengan senyuman..tiada sebarang jawapan yang jelas aku beri..diam..

kata org..diam itu tanda setuju..tp kata aku..diam tuh tandanya aku malu..dan berfikir..
kata org..diam itu tanda mahu..tp kata aku..diam tuh tandanya ada org mahu kena cubit..
aku mahu atau tak..soalan macam tuh tak layak dijawab..

kadang kala aku terfikir..apa seronoknya buat maksiat..kalo pun perangai aku mmg macam harem..aku still tak tw kat maner letaknya seronok buat maksiat tuh..so aku pilih untuk tidak buat..aku mmg gedik..mmg manja tak bertempat..tp jgn tuduh aku perkara yang aku tak buat..

korang nak buat..tak yah tayang2 kat aku..aku mmg tak suka..sorry to say..kalo wat depan aku mmg aku sound directly..aku mmg tak der insurans mulut..tp aku sedang berusaha tuk dapatkan tiket free masuk syurga..insurans seluruh tubuh badan dr api neraka, ader sesapa jual tak?

tahun lepas, aku sedang menunggu hari2 org masuk melamar..tp itu cerita tahun lepas..tp memandangkan aku dah tua..23 tuh tua dah tw..aku menunggu kewangan yang stabil dtg ketuk pintu rezeki aku..

mahu? yar aku mahu kewangan yang stabil..untuk aper tuh tak perlu amik tw..tp insyaAllah apabila kewangan dah stabil..semuanya akan jadi jelas..

en. bulan, thanx untuk tips2 org berjaya td..semangat itu dtg semula..saya senang mendengar dan berkawan dengan org2 berjaya nih..terima kasih sekali lagi..

No comments:

Post a Comment