Friday, July 8, 2011

terharu..

aku tak paham apa yang aku lalui kebelakangan ni..aku suka marah-marah..pastu aku nangis sendiri..en bulan pun pujuk..pastu gaduh..pastu nangis..pastu dah tak pujuk aku lagi..bukan salah dia kut...tapi mungkin gak aku yang emo terlebih..

emo ker aku? en bulan tak pernah sebut pun cam tuh..tapi ader sum1 tuh lar yang kata aku nih emo memanjang...mana ada..:p

mana ader kan..cuma aku tak cukup murah senyuman jer..budak2 sekolah tuh yang cakap cam tuh..muka aku masam jer time dowang rehat..dah kowang tuh yang banyak sgt cekadak..mana lar aku tak masam ngan kowang? kalo kowang baik ngan aku tak lar aku wat muka cam tuh kan?

tak cayer tanya member aku tuh..cdt to nurul nadiah mohd fauzi..aku mana ader masam jer kalo jumpa dia..tak der..tak der kan nadh kan? dah 8 tahun aku kenal dia..lama kut rasanya aku kawan ngan dia..lama tuh...

kawan2 lain tak der lak yang aku rapat sampai cam tuh sekali..paling tidak pon setahun dua tahun..then hilang...hahahaha...aku la kan yang hilang tuh kan? boyfriend jgn citer..semanya pon gitu gak..

tapi Allah itu memberi aku ujian kali ini mmg untuk aku luluskan diri la kan? dah 7 bulan..cume sekali jer gaduh besar...seminggu aku tidur peluk bantal basah..selebihnya? memang dia yang aku nak kan?

alhamdulillah..hubungan sangat santekk walaupun banyak lagi rahsia yang aku dan dia patut simpan tuk hanya kami berdua saja..oppssss!

No comments:

Post a Comment