Wednesday, March 24, 2010

~semalam di KLIBF dan BOOKXCESS


sayer bersamer penulis | KERIPAP KARIPAP CINTA | EN VOVIN




tanpa mengishtiharkan cuti..saya telah melencongkankan diri dr tujuan sebenar..sepatutnyer ker pejabat..tetapi saya telah menuju ke PWTC..untuk menghadir kan diri ker KLIBF @ PBAKL..sedikit gambar yang di ambil..sila rujuk di bawah..[sejak biler lak ayat aq jd skema cm nih? hahahahaa]





en vovin ; untuk prebiu novel | karipap2 cinta


en vovin lagi; menyampaikan hamper kepada pengunjung ke gerai PTS yang berbelanja melebihi RM500 di gerai PTS..


en vovin lagi dan lagi; sedang berbaik hati menurunkan tandatangan beliau di atas | KARIPAP KARIPAP CINTA | untuk saya..


sayer bersamer penulis | ALEXENDER ADALAH ZULKARNAIN | TUAN MOHD ALEXENDER


ketika di BOOKXCESS | PERLUKAH SAYA MEMILIKI INI? |



saya dan lyn meracau di BOOKXCESS

akhirnyer, SELAMAT MEMBACA untuk saya..hahahhaa..

p.s. would like to thanx to TUAN IRFAN JANI, TUAN ZAMRI MOHAMAD, NOR AZLIN..tak luper juga kepada buah hati sayer untuk lunch yang menyenangkan itu..mmuahss..hahahha

No comments:

Post a Comment