Saturday, December 18, 2010

hari ini saya...

1. tidak kemana-mana selain turun ke kedai untuk beli bahan-bahan untuk memasak..
saya goreng kuew tiaw untuk saya dan kak liza..
letak sutun jer..:p

2. menghadap lappy tercayunk saya..
siapkan blog saya..layan pesbuk..sambil menghadap blogs mereka..
banyak sangat idea hari ini..

3. saya bangun lambat..jam 3:30 petang..
kak liza kater saya demam kerana tidur saya sangat lena..
padahal saya tidur seawal jam 2 pagi..

4. batuk saya tidak sembuh lagi..malah makin teruk..
saya selalu pesan kat saper-saper yang sakit untuk makan ubat biar cepat sembuh..
tetapi saya sendiri anti ubat..batuk..hahahahaa...

5. hp saya sunyi sepi..
saya tidak menelefon sesiapa hari ini..hanya 1 msg yang dihantar keluar..
itupun setelah 3 msg diterima drpd org yang sama..

6. membaca komik conan tanpa niat..
selalunya sekali hadap mesti abes dibacer..
kali ni hampir 5 jam dibaca..masih tak bertukar mukasurat..:p

7. tersenyum sepanjang hari..:)
'dia' dah tak merajuk lagi..tapi windoo gak nih nak gaduh ag..
insyaAllah esok mahu kuar detim ag..

8. rasernya saya perlu telepon mama saya..
macam lamer dah tak telepon ke johor..windoo nyer nak dengar sore mama..
hujung bulan t baru balik kut..<------alasan nak kurangkan penggunaan duit belanja..

9. sehari suntuk bermalas-malasan di rumah bersama kak liza..
sebab kak bie n kak suzu tak der di rumah..
sama2 ngadap pesbuk..tp dia lebih khusus kpd game pesbuk..:p

No comments:

Post a Comment