Thursday, December 23, 2010

sujudku tidak sempurna

entah kenapa hari ini..terasa seperti berlaku kekurangan..di mana salahnya juga tidak dapat aku cam..aku tidak dapat mencari kesalahan yang aku lakukan hari ini..aku bukan seorang insan yang sempurna 100% tetapi aku juga berhak merasa sebuah ketenangan..

hati seperti sebesar cawan yang dimasukkan sebungkus garam..entah mengapa aku terasa sangat-sangat kekurangan di dalam sujudku..aku terasa seperti mencuri di dalam solatku..mengapa aku tidak dapat tenang hari ini?

adakah aku telah melakukan kesalahan besar kepada seseorang? tolonglah..aku benar-benar tidak tenang..sujudku terasa kosong..mengapa? aku mahu menangis tetapi tiada siapa sudi mendengar..ingin kembali kepada Penciptaku..aku malu..kerana sujudku tidak sempurna hari ini..astagfirullah..

p/s : temanku berdua yang sudi membawa aku ke Taman Tasik Permaisuri tadi..thanx sgt2..jasa kalian sangat aku hargai..

No comments:

Post a Comment