Saturday, December 25, 2010

rindukan en. bulan


barusan td saya telefon en. bulan saya..rindunya nak dengar suara dia..padahal jam 2 pg td saya masih melihat wajahnya di depan mata..tetapi yang kurang hanyalah senyuman..

en. bulan saya berada jauh di kuala terengganu..saya di kuala lumpur..malam esok en. bulan akan pulang ke kuala lumpur..tetapi entah bila saya akan melihat senyuman en. bulan..

mendengar suaranya td..saya semakin sayang kepada en. bulan..saya tahu en. bulan sedang rindukan saya..jgn risau..saya di sini juga sedang merindui kamu en. bulan..

16 hari lagi..insyaAllah, bDay saya..saya mahu spend 1 day tanpa kerja bersama en. bulan..sepanjang 16 hari ni..saya kena berkerja agar bDay saya sgt berbaloi..thanx so much untuk semangat baru ni..

luv,
cik daun clover 4 kelopak

No comments:

Post a Comment