Monday, December 20, 2010

saya dan dia..

saya kurang pasti apa yang terjadi..tapi saya tidak pernah merasakan hal ini selama hidup saya..saya mahu menjadi insan yang disenanginya..saya mahu dia menjadi penghibur dan bulan yang sentiasa menerangi malam saya..

kenapa saya pilih bulan? sedangkan saya memilih untuk menjadi hanya sehelai daun clover 4 kelopak yang sukar dilihat sekali imbas..

kerana saya tahu saya tidak akan pernah memilikinya..kerana dia milik ramai insan lain..saya mahu menjadi insan terpilih yang sentiasa berada di hatinya..tetapi saya tidak mungkin memaksa dia menjadi pasu untuk saya membesar di dalamnya..

saya dan dia..
hanya saya dan dia..biar ada insan lain yang menemui dan memetik saya..saya tidak akan hidup jika tidak melihat bulan di malam hari..

sehelai daun clover 4 kelopak dan bulan..kisah kami berdua..hanya kami berdua yang faham..terima kasih 'bulan' kerana sentiasa buat Puteri Senyum ini sentiasa tersenyum..:)

No comments:

Post a Comment